Vorige
Volgende
  • Home
  • IDENTITEIT
  • BETEKENISVOL
  • PORTFOLIO
  • PROEFSCHRIFT
  • COLUMN
  • CONTACT

B E T E K E N I S V O L 

 

‘Merkwaardige identiteit’ wil van betekenis en (meer-)waarde zijn.
Grondig, doordacht, innovatief en resultaatgericht, dat is de insteek
van ‘Merkwaardige Identiteit’. Met kennis van zaken, verbindingen
tussen theorie en praktijk, en gedreven, met als doelstelling aan-
sprekende resultaten waar je wat mee kunt en tevreden opdrachtgevers.
Activiteiten zijn:
*
Positionering, identiteit- en/of imago-onderzoek
D.m.v. surveys en/of gesprekken inzicht en resultaten bieden in identiteit, onder-
scheidend vermogen en imago die kunnen dienen als basis voor positionering, een
visie , (merk c.q. branding-)strategie en productontwikkeling. Extra aandacht kan er
geschonken worden aan onderzoek met foto’s naar gevoelens/emoties in survey’s.
*
Merk-, Waarde- en Identiteitsconstructie c.q.-creatie
Op gebieds-, bedrijfs- en organisatieniveau het creëren van merken, waarden
en identiteiten door middel van (innovatieve) projecten en evenementen, 
op regio-, stad- en wijkniveau door mensen, met mensen en voor mensen
*

Formuleren Toekomstvisie en merk/branding-strategie
D.m.v. analyses en op basis van (literatuur-)onderzoek, gesprekken met
ondernemers, managers, politici, (belangen)organisaties, inwoners, interactieve sessies
met stakeholders, het vormgeven van toekomstvisies en brandingsstrategieën die ook
geconcretiseerd worden

 

E N    W A A R D E V O L

*
Toeristische identiteit- en/of productontwikkeling en waardecreatie
Op basis van de identiteit van steden, regio’s en/of bedrijven toeristische
productontwikkeling entameren en vormgeven, en daarmee waarde creëren
*
Duurzame toeristische strategieën
Handen en voeten geven aan een duurzame toeristische strategie voor regio’s,
steden en bedrijven om bv. CO2 reductie te realiseren, toeristische
bedrijven te stimuleren in milieuvriendelijk management of ontmoetingen tussen
gasten en gastheren te stimuleren.
*
Projectmanagement
Van het formulering van projectaanvragen, zowel nationaal als internationaal
tot het managen van projecten.
*
(inter)nationale presentaties en lezingen
Van academisch tot toegepast, eventueel in combinatie
met een relevante quiz of andere interactie.
*
Les-ontwikkeling, doceren en accrediteren
Op HBO’s en Universiteiten.