B E T E K E N I S V O L
‘Merkwaardige identiteit’ wil van betekenis en (meer-)waarde zijn.
Grondig, doordacht, innovatief en resultaatgericht, dat is de insteek
van ‘Merkwaardige Identiteit’. Met kennis van zaken, verbindingen
tussen theorie en praktijk, en gedreven, met als doelstelling aan-
sprekende resultaten waar je wat mee kunt en tevreden opdrachtgevers.
Activiteiten zijn:
*
Positionering, identiteit- en/of imago-onderzoek
D.m.v. surveys en/of gesprekken inzicht en resultaten bieden in identiteit, onder-
scheidend vermogen en imago die kunnen dienen als basis voor positionering, een
visie , (merk c.q. branding-)strategie en productontwikkeling. Extra aandacht kan er
geschonken worden aan onderzoek met foto’s naar gevoelens/emoties in survey’s.
*
Merk-, Waarde- en Identiteitsconstructie c.q.-creatie
Op gebieds-, bedrijfs- en organisatieniveau het creëren van merken, waarden
en identiteiten door middel van (innovatieve) projecten en evenementen,
op regio-, stad- en wijkniveau door mensen, met mensen en voor mensen
*
Formuleren Toekomstvisie en merk/branding-strategie
D.m.v. analyses en op basis van (literatuur-)onderzoek, gesprekken met
ondernemers, managers, politici, (belangen)organisaties, inwoners, interactieve sessies
met stakeholders, het vormgeven van toekomstvisies en brandingsstrategieën die ook
geconcretiseerd worden